Skip to main content

Forex T101


Och här är hans handelssystem heter Simple Trading Method Basket Trading Strategy. Systemet är baserat på prisåtgärder, indikatorfri handel och det görs manuellt. Min roll här är bara en person. Introducera detta system till dig i hopp om att du kan använda det här systemet Som referens för att utveckla ditt eget handelssystem. Detta system är baserat på prisfluktuationer, använd inte prognosen, systemet görs manuellt, det vill säga att behöva transaktioner snarare än att använda automatiserade program för att uppnå bra prestanda Roll Av jag happylife här introducerar bara detta system till dig för att hjälpa dig att hänvisa till att bygga ett eget system. Men nu kommer vi att prata om Basket Trading System. I Pipscorer hur man använder denna transaktion är 3 månader efter de insamlade uppgifterna efter 2 år för att observera förändringar i progressiv och börja tillämpa på de faktiska transaktionerna, är resultatet också ganska bra. Detta system är ganska enkelt och bygger helt och hållet på förändringar i prisprisåtgärder, inte med hjälp av foreca Sting verktyg och manuella transaktioner som är från handel istället för auto trade. You måste först öppna ett konto konto försöka förutse konto - Konto Indikator - IA och se till att din mäklare måste ha Finansiering följande. Mosta mäklare har följande par 1 GBPUSD 8 CADJPY 2 EURGBP 9 AUDUSD 3 GBPCHF 10 USDJPY 4 CHFJPY 11 EURUSD 5 AUDJPY 12 EURCHF 6 EURJPY 13 GBPJPY 7 USDCHF 14 USDCAD. Om du använder IBFX-plattformen nedan är dina par att häcka 1 GBPUSD 8 EURUSD 2 EURGBP 9 USDJPY 3 GBPJPY 10 AUDUSD 4 USDCHF 11 NZDJPY 5 NZDUSD 12 GBPCHF 6 AUDJPY 13 CHFJPY 7 EURJPY 14 EURCHF.7 par första grupp 1 7 par efter en grupp 2 Paret av variabler när detta kommer att säkra varandra med undantag för ömsesidig ersättning, eftersom det Kommer att växla tillbaka tillsammans Grupp 1 kommer att säljas och då kommer grupp 2 att LONG-buy Inga uppsatta mål eller stoploss Nedtill i skriptet som du kan använda för att placera order samtidigt för att köpa 14 par av samma pengar på 1 för att säkerställa tid för Radikala öppna samtidigt. Sedan klickar du på kolumnen i orderens vinst, för att omorganisera paren, då är maten paret högst och hålen kommer att para ihop, eller vice versa Först arrangeras paret Ganska invecklad men efter 1-2 dagar kommer paret att ordna rätt ordning av det. Paret kommer att vara långt i bottenänden, den korta kommer att para i ovanstående eller vice versa Processen att vänta på detta väntar bara på att skina deponering Av lera under det. Efter att paret var på plats, med andra ord, måste det verkligen skilja de 2 grupperna separat, så kan du se bilderna för att veta mer. Om ett par är överskridit gränsen mellan de två paren, vilket är progressiv, behöver vi Uppmärksamhet Här är två sätt att handla 1 Handel ett par av gränsen passerar mellan de två grupperna 2 Handel alla 14 par Köp eller sälj samma 14 par. Vi borde ha ett konto annan individ för att utföra den faktiska transaktionen Om progressiv lång överskridande gränsen, Du kan lägga order för att köpa 2-finansieringen Bortom gränserna Ett par för omkopplaren medan paret 1 nedan måste flyttas Ställa in målet beror på dig, för mig använder jag EA-vinstskyddet för att genomföra övervakning av ordertransaktioner. Kom ihåg inte på demokontot eftersom detta Konto kommer att behållas som ett verktyg för ditt fall Låt det här kontot springa och kontrollera att paret har övervunnit pengar från gränsen. Du kan utföra transaktioner. Sedan kan du se gränsen för USDCAD-paret, jag gjorde transaktionen och tjäna lite PIP från det Samtidigt pumps GBPUSD också och köpas transaktioner. Vill mycket om hur transaktionen vi kommer att upptäcka mer Jag hoppas att jag förklarade hur transaktionen är ganska tydlig Önskar dig lycka till Trader101.Not 1 är den här metoden Manuell Återigen manuell indikator är bra 2 Jag försöker att undvika att EA tillverkas av detta system, indikatorer välkomna 3 För dem som kommer att dra nytta av den här metoden är min enda begäran att ge TO CREDIT WHERE CREDIT beror på detta Ges osjälviskt gratis Pipscorer Trader10.Basket Trading System T101 system. Simple Trading Method Basket Trading Strategy. I introducerar det här systemet i det andra forumet och snabbt blir det en fenomenal banbrytande metod och skapat en buzz i Forex världen och känner sig kompilerad till Introducera detta också här i det här forumet. Jag har spelat den här metoden i ungefär 3 månader nu efter en 2 år som samlar data och observerar ccypar beteende och började handla detta live och avkastningen är ganska bra. Detta är en mycket enkel metod och det är All bas på prisåtgärder, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto Indikatorkonto IA och se till att mäklaren du väljer har ff-paren måste ha i sin plattform. De flesta mäklare har följande par .1 GBPUSD 8 CADJPY.2 EURGBP 9 AUDUSD.3 GBPCHF 10 USDJPY.4 CHFJPY 11 EURUSD.5 AUDJPY 12 EURCHF.6 EURJPY 13 GBPJPY.7 USDCHF 14 USDCAD. Om du använder IBFX-plattformen nedan är dina par till He Dge.1 GBPUSD 8 EURUSD.2 EURGBP 9 USDJPY.3 GBPJPY 10 AUDUSD.4 USDCHF 11 NZDJPY.5 NZDUSD 12 GBPCHF.6 AUDJPY 13 CHFJPY.7 EURJPY 14 EURCHF. De första sju paren är inställda 1 och den andra är 2 Dessa par kommer att säkra varandra Fräscha starta den här metoden i början av veckan, så får du en bra titt på paret som veckorna går på. Ställ 1 handla dem KORT och sätt 2 handla dem LONG No SL och no TP Så mycket Så länge som möjligt, kör ett skript bifogat för att upprätthålla rätt tidpunkt när du öppnar dem. Klicka två gånger på vinstkolumnen på din terminal så att de positiva vinstparen håller sig överst och negativen ligger längst ner eller vice versa. Par är en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer att märka paren kommer att börja göra en ordnad ordning Alla köperna kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa Det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts Till botten och klarare vatten överst. Om en dag eller två köper alla köpare om negativ kommer att ligga under och sälja om positiva kommer att vara överst. Nu är indikationen att du ska titta på, helst de 7 nedre slitsarna Vara upptagen av negativen, det första paret i det negativa som korsar gränsen för positiva och negativa är de par vi är bekymrade om ett av de negativa hoppen till slits 8 räknas från botten finns också ett motsvarande positivt som hoppar till slits 7 Det här är en av våra signaler Vi kan handla de två par som hoppar över gränserna Det finns sätt att titta på och handla det här paret när de börjar hoppa slots. Jag kallade den här metoden Hoppparpareteknik Det finns också många variationer i samband med hopppar som jag Kommer att diskutera senare i tråden En annan lönsam handelsmetod är handeln med 14 par raka Köp eller Sälj, vilka kriterier jag också kommer att diskutera i den senare delen av tråden. Du borde ha ett annat konto w Här kommer du att göra verklig handel Du kan handla de två par som hoppar ut Om paret som hoppar upp är LONG, handlar du de två avbrutna paren LONG eller vice versa Jag handlar också de två närmaste paren som hoppar över gränsen jag begränsar mig till Bara 4 par s max 5 par handlas på en gång Vinsten är upp till dig, vad jag gör är när det par jag handlar om, återvinner en slits eller 2 slitsar så stänger jag det eller ibland lämnar jag bara och vinstskydd EA gör Titta på handeln. Kom ihåg inte på ditt demokonto eftersom det här kommer att fungera som din indikator och hålla den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för några jumperpar och sedan handla dem. På den bifogade terminalkopien Kan se det uppdelade paret USDCAD och handlas och göra några pips på det Följaktligen hoppar det andra paret GBPUSD också 1 kortplats och kan också handlas Långsamt. Det kommer att finnas många fler inställningar när vi går. Jag hoppas jag förklarar det Bra bra luck trade.1 denna metod är manuell igen manuell in Dicatorn är bra.2 Jag försöker att undvika att EA görs ut ur detta system. Indikatorer är välkomna.3 För dem som kommer att dra nytta av den här metoden är min enda begäran att ge kredit till var kredit är oskälig, detta ges osjälviskt gratis Pipscorer Trader101.PS För förhandsavläsning gå här. PipScorer Tack för dina vänliga ord Det finns mycket innovation som man kan göra om vi handlar det på så sätt. Förutom att ha IA har jag också ett Excel-kalkylblad DDE till min mäklare för att jag ska kunna få Mest uppdaterade data från min mäklare Jag bifogade bilden av Excel här och jag har satt färger till par som jag handlar Röda är säljarna och gröna är böjerna När handeln fortskrider kommer du att det finns en liten kamp mellan säljarna Och böjer röda och gröna om vem ska uppta toppen eller bottenplatsen. Jag sorterar data varje gång i taget så jag kunde se hur paren rör sig. Med dessa bilder kunde jag analysera och bestämma var det riktningen av varje och Enskilt par. Kan du skriva in Excel-kalkylbladet och berätta för mig hur du länkar det till min handelsplattform Vad menar du med att säga att jag sorterar data varje gång i taget Tack i förväg Jag tror att det här systemet skulle visa sig att fungera övertid. Jag har följt på dig tråd på FF Sedan dag ett trots att aldrig posta ett enda meddelande på den. Din strategi är ganska bra och måste testas av alla. Något jag inte förstår Varför föreslår du inte att handla alla 14 par i en riktning, som det var Bästa regeln om jag minns korrigera istället för att bara handla paret som bryter staketet. Öppen för fort, bro. Jag har precis börjat den här tråden och jag vill gå långsamt, så småningom kommer jag att gå in där eftersom det är det mest lönsamma scenariot För nu vill jag bara känna hur läsare av det här forumet reagerar på ett sådant nytt koncept Om reaktionen är gynnsam så tänker jag göra det som min HOME-tråd och fortsätta vad jag har börjat där jag hoppas här, så kommer läsarna här Mer bidragande än konfrontation L och mer bygga upp än förstörelse Tack tack bro för ditt svar. Segyem Kan du lägga in Excel-kalkylbladet och berätta hur du länkar det till min handelsplattform Vad menar du med att säga att jag sorterar data varje gång i taget Jag tackar i förväg jag Tror att det här systemet skulle visa sig att fungera övertid. Jag är glad att du visar intresse för ett så enkelt system, men jag kan inte hitta de filer du frågar just nu men har du tid skulle jag rekommendera ytterligare läsning av detta system i detta Länk Enkel handelsmetod med trader101 Det finns också en annan tråd i det forumet som håller på att öppnas av läsare som känner att de borde utforska mer om denna sytem. zvezdolet TNX för att dela detta stora system. Jag har läst igenom reglerna och vill fråga om Jag har det rätt. Positionen är länge vi köper alla 14 par men först väntar vi tills några av KÖP-orderna går till vinst för att genomföra orderen. Du måste dubbelklicka vinstkolonnen så att all positiv vinst i toppen Av kolumnen och n Egativ borde vara längst ner Om du är intresserad av att spela 14 paret rakt, måste du vänta på ankarparen. Det översta eller det nedre paret som ska slängas av ett annat färgpar är samma sak med det nedre ankarparet. Om toppen Ankare är Blått par och avlägsnas av ett rött par, då kommer din handel att 14 par SÄLJ För att göra det kan du redigera Tradehedge Script genom att ersätta det till alla SÄLJ sedan kompilera Om det nedre Anchor-paret är rött och slår av med det blå Par då kommer din handel att din handel kommer att SÄLJA Denna inställning om det säkraste sättet att handla de 14 paren raka Vissa samtyckda handlare väntar bara på 2 par att hoppa till det andra territoriet de handlar de 14 paren rakt Handel med alla 14 par på ett sätt, antingen KORT eller LÅNG Om du behöver ytterligare läsning besök this. that förklarar everitnig för nu och för den snabba answer. feeling avslutas framför den första handeln med detta, ur lådan system. T101 mini HEDGE EA. First off a Jag vill tacka Trader101 för hans prisåtgärdsmetod. Allt eftersom det är helt annorlunda nu. Här är hur den här babyen fungerar. Det spårar PA för 6 par AUDUSDEURJPYEURUSDUSDCHFU SDJPYGBPCHF medan AU, EJ och EU är köpsidan, och UC, UJ och GC säljer sida. Jag gjorde mycket av Forskning om att para ihop denna HEDGE, och det här verkar vara det bästa. Parning Detta är inte en standard hedge-metod, eftersom jag vill köpa eller sälja. Alla par på tiden Den bästa med den här metoden är att om EA eller you. makes Ett dåligt beslut, du kommer inte att förlora mycket eftersom dessa par är negativt korrelerade par. Och du är starkt säkrad. Å andra sidan, när du tar en grupprörelse i samma riktning. Du kommer att göra en seriös summa. Utveckling av externa variabler. Extern sträng MAINFUNCTIONS. extern bool TradeAllowed true. extern int MagicNumber 1803.extern dubbel MaxRisk 0 3.extern dubbel Lot 0 1.extern sträng LIMITINGFUNCTIONS. externternt int StartLockPips 50.extern int Int ScalpProfitPips 50.extern int AccountCutoff -100 extern sträng PRICEACTIONFILTERS. Extern int tf 5 tf används för all calc Ulationer och en indikator. extern Int LookBack1 6 lookback tf lookback 5 6 30min 30TF. extern int LookBack2 12 1hr tf. extern int LookBack3 24 2hr tf. extern int LookBack4 48 4hr tf. extern double Filter1 500 skillnad i pips betwen köp och sälj sida. extern dubbelfilter2 1000.extern dubbelfilter3 2000.extern dubbelfilter4 4000 extern sträng TRIGGERINGFILTERS. extern bool UseFilters true slope riktlinje modifierad trigger. extern int TrigPeriod 6.extern int TrigMethod 3.extern int TrigPrice 0 extern sträng TRADINGHOURSLIMIT. extern Int StartTradingHour 08.extern int EndTradingHour 22.I bilden ser du en 4 linjer spets och lpips, det här är en prisåtgärd av alla par. I häckspetsar för korta par, lpips för långa par om du har en stor positiv skillnad . I pips för alla TFs är du redo att handla som är meningen med 4 filter och variabler. Du vill ha en skillnad mellan 2 sidor av häck omkring 500,1000,2000 och 4000 pips för TFs. The andra att se Vid är g Reen och orange punkter varje linje representerar en tf. what du vill ha är att ha alla gröna prickar och orange prickar för att alla tfs ska vara i perfekt position. first 3 linjer grön och sista 3 prickar orange för köp och omvänd för försäljning. Du kan mannualy utföra kommandon genom att helt enkelt dra alla långa shorts och closeall och stänga half. edit ny version externt par selection. add m för varje par för mini acc.1 Tack för EA Ska vi manuellt vänta på de fyra linjerna spips och lpips Att ställa in, då slår vi på EA och låt det handla eller öppnar EA automatiskt handel baserat på de 4 linjerna som jag fortfarande inte klargör om denna EA är 100 automatiserad eller halvautomatiserad.2 Vi bifogar även EA på 6 olika kartor för de 6 valutapar. Enbart en lutningsindikator. Informationen i din bild. display när EA är aktiv. Vad om TF - betyder det. Tack för din input. TF är 5 min ea kommer att märka dig om det om Du sätter andra tf. Och ja det är en sluttning indi, men dess enda syfte är för trigerin G. the trades när alla par går sluttande upp eller ner, och om priset action. for alla tf 4 av dem är positiva eller negativa för den angivna mängden pips. Ext variabel av ea filter, ea kommer att exekvera 6buys eller 6 sells. Regarding frågan om hur man vet är ea active. well du kommer se en pips ständigt förändras, färger hoppar från plats till place. and du har ett stort antal som räknas Tid till baren end. ps skulle det vara bra om du kör 2 eas-ett med aktiverat triggerfilter och det andra utan det.1 Tack för EA. Vi väntar manuellt på att de fyra linjerna spips och lpips ska rada upp, då vi Slå på EA och låt det handla eller öppnar EA automatiskt handel baserat på de 4 linjerna jag fortfarande inte klar om denna EA är 100 automatiserad eller halvautomatiserad.2 Vi bifogar också EA på 6 olika diagram för de 6 Valutapar. EA är helt automatiserad men om du vill använda den manuella behöver du bara. För att ställa in handelsfunktionen till falsk, och när signalen visas kan du exekvera handlar genom att dubbelklicka på buyall. sellall och dra den någonstans På diagrammet. Detsamma fungerar med closeall och nära halva funktionen. EE behöver bara åtnjuta en par. no-fil av EA. Jag märker att din standard handelstid är 08 00 till 22 00 Är det meningen att vara GMAT Om inte, vad är GMAT Tider att handla så vi kan översätta till rätt tid för våra enskilda mäklare.

Comments

Popular posts from this blog

Bollinger Band Avancerade Taktik

Bollinger Band - Advanced Tactics av ​​Mark Deaton. I sin enkla form mäter Bollinger-band volatilitet i prisåtgärder och signaler till en näringsidkarpoäng i tid där priset är högst sannolikt att fortsätta eller omvänd riktning. När du kommer in i detaljerna om Bollinger-band s s Lite roligt, eftersom inställningen för omkastning och fortsättning är nästan identisk Ja det är sant De säger när Bollinger-band stänger utanför en standardavvikelse på 20 eller överst på ett band är en omkastning sannolikt eftersom priset kommer att spendera 99 av sin tid inuti banden, så när vi kommer nära ett band utanför oss har vi stor sannolikhet för en omkastning. Det är sant, men de starkaste ställningarna jag någonsin har kommit in som rörde sig snabbast gjorde EXAKTENTT motsatsen Låt mig berätta vad jag menar dig se för att läsa Bollinger band som en erfaren proffs, faktiskt BÄTTRE än en erfaren pro Du måste vara uppmärksam på vad banden själva gör som pris ska vi säga att de lämnar banden. Det är d

Historia Forex W Polsce

Forex Mäklare W PolsceOnline Forex Trading Kriminell Forex Trading Us Forex Mäklare W Pulse Forex Mäklare W Pulse Forex Trading Forex Trading Kriminell Forex Trading Us Forex Mäklare W Pulse Forex Mäklare W Pulse Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Trading Forex Mäklare W Polsce Forex Mäklare W Polsce Topforex Mäklare W PolsceOnline Forex Trading Kriminella Forex Trading Oss Forex Mäklare W Pulse Forex Mäklare W Pulse Forex Mäklare W PolsceOnline Forex Trading Kriminell Forex Mäklare W Polsce Topforex Mäklare W PolsceOnline Forex Trading Kriminell Forex Trading Us Forex Mäklare w polsce forex mäklare w polsce Topforex mäklare w polsceOnline Forex Trading kriminella Forex Trading oss Forex mäklare w polsce Forex mäklare w polsce Topforex mäklare w polsceOnline Forex Trading kriminella Forex Trading oss Forex mäklare w polsce Artisk Forex mäklare w polsce Använda fasta stopp förlust är envägs handlare försök att kontroll